poniedziałek, 14 lipca 2014

Come Back

Heeej kochani ! :D
Postanowiłam do Was wrócić, bo tęsknię za tym co robiłam - pisaniem o Peddie <3 i za blogiem <3
No więc tak..
Bloga na razie prowadzę sama. Na pierwszy miejscu oczywiście będą opowiadania o Peddie, ale też będę chciała rozpocząć nowy wątek jeszcze do końca nie wiem, czy będzie to powiązane z Peddie ( raczej tak), ale jeśli tak, to będzie to tzw. dorosłość etc. :D ale na to przyjdzie czas. Bardzo bym też chciała wprowadzić na bloga coś związanego z sportem, albowiem, przez ostatni czas ogromnie zafascynowala mnie aktywnośc fizyczna ( zawsze kochalam to, ale od pewnego czasu ogromnie mnie to pochłonęło). Ale to też za jakiś czas..jeśli będziecie tego chcieli, kochani czytelnicy. A teraz coś ważnego.....Teraz chciałam się dowiedzieć czy ktoś tu jeszcze jest?
Pozdrawiam Was ciepło misiaki <3
~Amanda

4 komentarze: