sobota, 26 lipca 2014

Skoro rzekło się 'A' to czas na 'B'

Tak, to znowu ja... możecie się cieszyć bądź nie - co kto lubi :D
Ze względu na 4 komentarze, z których się niezmiernie cieszę, że są wspaniali ludzie, którzy potrafią docenić pracę człowieka, i zmotywować go do dalszego..pisania! Mam pewne ograniczenie czasowe na najbliższy tydzień, dlatego nie będę zaczynać opowiadania, które mam już ułożone, gdyż nie wiem, jak wyrobiłabym się z dodawaniem systematycznie postów...
Moja propozycja, jest następująca... WY w komentarzu pod tym postem podajecie temat, a ja piszę, jednoczęściowe opowiadanko/ historyjkę :D Kochani, teraz ruch w waszych rękach..
Łapcie pomysł, a ja czekam na propozycje
Trzymajcie się...<3 <3 <3
~Amanda
* Zaznaczam, że kiedyś przeglądając blogi, o podobnych tematach ( czyt: Peddie/HoA) natknęłam się na tego typu pomysł, i to mnie zainspirowało.. Nazwy Bloga nie pamiętam, ale z góry zaznaczam, że wykorzystam tylko i wyłącznie pomysł, resztą zajmie się już moja "wyobraźnia", a nie "kopiuj/wklej" etc.

5 komentarzy:

  1. Hm.. może by tak.. Opowiadanko o Patty i Eddiem będących na studiach ? *U* Nie no nie mam lepszych pomysłów dzisiaj ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. zapraszam do siebie : igrzyskaaaa.blogspot.com
      Liczę na szczerą opinię <3

      Usuń
    2. Okej, postaram się dodać coś jak najszybciej będę mogła ;)
      Oczywiście odwiedzę igrzyskaaaa.blogspot.com <3
      Pozdrawiam <3

      Usuń
  2. Prosze o Peddie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że będzie o Peddie, jestem w trakcie tworzenia opowiadanka, dla Łucjii, która była pierwsza ;)
      Podaj proszę konkretny temat, w innym wypadku, nie dodam nic, lub coś wymyślę od siebie ;)
      Pozdrawiam Amanda <3

      Usuń