środa, 27 sierpnia 2014

DzieńDobry

Cześć. Moi drodzy czytelnicy, tak bardzo Was przepraszam, za to że tak długo nie było żadnej notki. Wypadł mi nieoczekiwany wyjazd na wakacje, dosłownie z dnia na dzień, i tak oto, dopiero wróciłam. Mam ochotę wprowadzić kolejne zmiany na bloga, głownie związane z tematyką. Ale spokojnie, będziecie mieć Peddie. Coraz częściej dopada mnie myśl założenia nowego bloga, którego poświęciłabym "pomaganiu". Nie wiem, czy ktokolwiek chciałby, żeby takie coś istniało, ale byłoby to dość inną alternatywą "telefonu zaufania". Nie jest to nic zobowiązującego, chodzi tu o to, że każdy mógłby napisać jakąś swoją historię, niekoniecznie, by się poradzić, ale żeby się podzielić swoimi przeżyciami, doznanymi emocjami. Wiem, że to może nie wypalić, to dość dziwny pomysł, ale taki już długo krąży po mojej głowie. Innym, również moim pomysłem, jest założenie bloga, na którym będę prezentować stylizacje, lecz nie będą one zawierały moich zdjęć, bo nie jest to moim marzeniem, nic z tych rzeczy... Krążąc po sklepach, zazwyczaj online, wpadła mi do głowy myśl, że ciekawym sposobem prowadzenia "modowego bloga" byłoby tworzenie stylizacji, ale bez modelki. Porostu, znajduję odpowiednie elementy garderoby, i łączę je, tak jak mam to wymyślone, i pokazuje na blogu. Może przypadnie Wam to do gustu. Postaram się połączyć tego bloga, z którymś z tych pomysłów, dlatego proszę Was, o szczerą opinię w komentarzach, przede wszystkim, o pomoc w podjęciu decyzji, w którym kierunku (tematu) zmierzyć...
p.s. Notka o Peddie, pojawi się niebawem ( na pewno przed 1 września)
~Amanda

4 komentarze:

  1. Hej , hej ^^ Cieszę się bardzo ,że już wróciłaś. Oba pomysły przypadły mi do gustu. I nie wiem czy bardziej chciałabyś modę czy też i drugą tematykę.. Czy też obie ; d
    Ale mam nadzieję ,że z peddie nie zrezygnujesz <3 Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na kolejny post. Zapraszam do siebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Khym khym. Jutro jest 1 wrzesnia a notki nie ma ale mam nadzieje ze sie pojawi niebawem. Z nieciarpliwoascia czekam na kolejny =>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochany Anonimku, notka napisana, ale laptop znowu odmowil poluszenstwa, i wszystko poszlo daleko...hasla niezapisane, dlatego tez pisze z anonimaa. Notka pojawi sie jutro na 100%.
      Pozdrawiam wszytkich czytelnikow, i przepraszam Was jeszcze raz..
      ~Amanda <3

      Usuń
    2. Mam nadzieje ze dzisiaj jak przyjde z rozpoczecia(ugh) to bd miala co czytac. Nie dobry oj nie dobty ten laptop :)

      Usuń