poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Część 11
„ Zbuntowana Patricia”
Mówi Patricia
Eddie coś wiedział i nie chciał nam nic powiedzieć, ale ja z niego wyduszę prawdę. Już drugi raz próbował mnie pocałować, nie wiem ile jeszcze dam radę opierać się. Pocałowanie go to jak skoczenie z mostu – przełamanie się jest najtrudniejsze.
- Dobra od początku. Jak byłem mały to przeglądałem książki ojca i natknąłem się na to zdjęcie, jak znaleźliśmy ten pierścień…
- Znalazłam ten pierścień- przerwałam mu złośliwie
- to sobie przypomniałem to zdjęcie, przypomniałem sobie, że to coś ma związek z końcem świata i przestraszyłem się, bo nie chce mieć z tym nic wspólnego. Chciałem o tym zapomnieć i gdzieś je schować, ale zaciekawiło mnie to, że ty i ja- popatrzył na mnie podczas swojej wypowiedzi-  jako jedyni właściciele pierścieni nie jesteśmy razem i w końcu się przełamałem i wam to pokazałem – nawet nie ukrywał, że mnie lubi to mnie denerwowało. Dobrze, że nie widziałam miny K.T, no pewnie zabiła by mnie wzrokiem.
- Jesteś synem Sweeta ?- jako jedyna wiedząca skąd jest ta książka skojarzyłam fakty.
- Miałem nadzieje, że się nie domyślisz – powiedział udając smutnego. Wszyscy byli zdziwieni i zaczęli  z niego żartować, żeby poprosił tatę o podniesienie oceny.
- Przestańcie! Wiemy mniej więcej do czego są te pierścienie, ale co to jest sibuna ?- przerwał poważny Fabian
- Dlaczego my pojawiliśmy się w tym hologramie skoro nie mamy tych pierścieni?- Zapytała Joy pokazując na pozostałych.
- Na zdjęciu jest 6 pierścieni, w hologramie jest 6 par może wy jeszcze znajdziecie swoje pierścienie- Powiedziała Mara
- Po co nam te pierścienie, mamy ogłuszyć wszystkich ludzi, żeby nie niszczyli ziemi?- Zapytała Amber
- Zauważyliście, że cały czas się powtarza 6, może to nie jest przypadek- zauważyłam
- 6 nic nie oznacza, ale… 666 oznacza zło – Oznajmił Fabian, który zna się na takich starożytnych dyrdymałach
- Zło, diabeł, piekło-  Willow wymieniła z czym jej się kojarzy zło
- ogień… Amber znalazła pierścień w pożarze po suszarce, Mara w ogniu świecy, Patricia w ognisku, a wy gdzie znaleźliście swój pierścień?- Eddie zapytał Nine i Fabiana
- Zapaliła się stara chałupa, byliśmy tego świadkami… Ogień… to w ogniu ukryte są pierścienie, musicie ich szukać w ogniu – powiedziała Nina do tych, którzy nie mają pierścienia.
- Istnieje 6 pierścieni i 12 właścicieli,  w hologramie byliśmy przedstawieni w 6 parach, my mamy 4 pierścienie i 7 właścicieli, może sibuna to połączenie 6 pierścieni i 12 właścicieli- Dedukowała Mara
- Tam pisało sibuna zbierzcie się- przytoczyła Amber
- No właśnie może każą cała 12 nam się zabrać- wyjaśniła Mara
- Brakuje 2 pierścieni i 5 właścicieli- zauważył Eddie
- 1 właściciel Joy, 2- Alfie, 3- Willow, 4- chłopak, który był pokazany z Joy i 5- chłopak pokazany z Amber. Zgada się!- udowadniała swoją tezę Mara
- Z Amber był pokazany Andres prawda?- Zapytałam Eddie
- Tak, zadzwonię do niego, przyjedzie, dotkniecie pierścień i zobaczymy czy Mara ma racje

Przedstawiliśmy Andresowi cały przebieg sprawy, był tak samo skołowany jak my, ale przyjechał i posłusznie dotkną pierścienie. Okazało się, że to on jest drugim właścicielem 4 pierścienia. Mara może mieć racje, że Sibuna to połączenie 12 właścicieli i 6 pierścieni to było by całkiem logiczne.
Przez ostatni tydzień Joy, willow i Alfie szukali w ogniach pierścieni. Nie wiedzieliśmy czy dobrze robimy wykonując rozkazy hologramu, który kazał połączyć się, ale mieliśmy nadzieje, że dowiemy się jak działają te pierścienie i dlaczego to my sprawiamy, że pierścienie maja taką moc.
Między czasie K.T zdążyła się na nas obrazić (głównie na mnie) i cały czas robiła nam na złość, np. pewnego dnia podczas śniadania odwiedził nas Victor.

CDN!!
Czytacie = skomentujcie
Będzie mi bardzo miło, jak przeczytam waszą szczerą opinie :* 

6 komentarzy:

  1. fajny daj dzisiaj nexta <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny i na dodatek dużo tajemnicc <33 Dodawaj nam więcej peddie i to jak są już razem ; p Rozdział świetny zgadzam się z powyższym komem dawaj nam dzisiaj kolejnyy <3 Ten jest naprawdę boski ; p

    OdpowiedzUsuń
  3. Super.
    Swietnie piszesz czekam na kolejny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny rozdział<3

    OdpowiedzUsuń
  5. super czekam na next

    OdpowiedzUsuń