niedziela, 5 kwietnia 2015

Informacje i Wielkanoc

Kochani!
Opowiadania będą zaczęte niebawem, pojawi się również świąteczny shot. Niestety nie jestem w stanie napisać nic teraz, ponieważ jestem chora, mam zapalenie ucha, angina i zapalenie zatok. :( bardzo przepraszam, Wielkanocny shot był planowany na dzisiaj ale nie bylam w stanie napisać gdyż walczyłam z gorączką.


Zostawiając te sprawy chciałabym złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia. Zdrowych, spokojnych, rodzinnych świąt Wielkiej Nocy, spędzonych w gronie rodziny. Niech wszystkie smutki, zmartwienia zostaną na chwilkę przykryte radością, i szczęściem. Chociaż pogoda płata figle. życzę Wam wiosennej atmosfery, i nabrania sił do życia :)
A wszystkim piszącym blogi, szczególnie o Peddie, życzę też  mnóstwo pomysłów, niekończącej się weny, i chęci do pisania.
Wesolego Alleluja.!
Amanda
p. s.  Podawajcie w komentarzach blogi o HoA, które "działają".

3 komentarze:

  1. Angina w święta? Ojej, okropność! Super, że wracasz do pisania :)
    Jak już pisałam, tutaj jest mój działający blog o HoA: HoA-News-Poland.blogspot.com Mam nadzieję, że zajrzysz i Ci się spodoba!
    Wszystkiego najlepszego na święta! Zdrowiej i wracaj do pisania! xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesłoych świąt. Mało jest blogów o HOA, ale mało piszą . Jeden z nich Peddie na zawsze razem i House of Anubis-scenariusze i opowiadania oraz iseepeddieforever. Naprwde jest mało blogów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Och,pod ostatnimi postami napisałam komentarze na telefonie,ale oczywiście usunęły mi się ;-; Mam nadzieję,że z tym nie będzie tak samo. No to zdrowiej szybko ! Te chory to się łapią ludzi jak tylko mogą :-: Spóźnione wesołych świąt,dziękuję i czekam na rozdział !!! <3

    OdpowiedzUsuń