poniedziałek, 22 lipca 2013

Czy jest sens ?

Cześć kochani
Tak jak w tytule posta, zastanawiam się po prostu czy jest sens pisać nadal opowiadania o Peddie
Kocham tę parę i nic tego nie zmieni, ale czy jest sens pisać opowiadania, które nawet nie wiem czy ktoś czyta...
Dziękuję tym, którzy chociaż raz komentowali moje opowiadania, nie będę wymieniać, żeby kogoś nie pominąć i nie zrobić mu niechcianej przykrości.
Rozdział pojawi się jutro.
Być może skończę tylko 1 sezon mojej historii i to będzie koniec.
Wyraźcie swoją opinię w komentarzach jeśli chcecie, może pomoże mi, to w podjęciu decyzji.
Pozdrawiam Was.!
Trzymajcie się ! 
~Amanda

7 komentarzy:

  1. Ja czytam i komentuje prawie wszystkie !!! Kocham twoje opowiadania i oczywiście ,że jest sens ,żebyś je pisała!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej no!! Oczywiście że jest sens. Twojego bloga znalazłam całkiem niedawno. Jest strasznie fajny no :DDD Więc masz mi go nawet nie myśl zawieszać. W sensie że nie waż się przestać pisać tych opowiadań!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się!! kilka razy dziennie wchodze na bloga by sprawdzić czy coś jest :) masz go nadal pisać i ładnie proszę o szybsze wstawianie kolejnych części :)

      Usuń
    2. edytka ma rację, ja też wchodzę kilka razy dziennie, żeby zobaczyć czy coś jest więc nie masz prawa przestać pisać. Jeśli nie chcesz pisać o peddie to pisz o czymkolwiek, ale pisz proszę!!!!!!!!!!

      Usuń
    3. Jak pisać to tylko o Peddie :)

      Usuń
  3. Hm...ja myślę, że to już zależy od ciebie i tylko wyłącznie od ciebie. To duża odpowiedzialność czy chcę się prowadzić bloga. Musisz podjąć decyzję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie możesz przestać pisać tych opowiadań one są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń